Cucerește-i pe cei inabordabili! 

Care este cea mai bună tehnică de a cuceri pe cineva? Faci tu primul pas, sau doar apari și aștepți să fii descoperit? Aceeași întrebare se ivește și dacă ești advertiser și cauți metode de a fi observat și a intra definitiv în sufletul publicului cumpărător. Dacă alegi publicitatea TV, faci parte din a doua categorie de opțiuni. Aștepți. Nu înseamnă ca acel cumpărător ideal va descoperi produsul tău pe acel canal, la acea oră, în momentul manifestării nevoii de achiziționare a unui anumit produs.

Deci e de înțeles că orice advertiser este în permanentă căutare de noi canale de comunicare și persuasiune. De preferat, cele în care faci mai mult decât să aștepți să fii descoperit. Cele în care poți identifica un consumator ideal și veni către el cu toată convingerea și arsenalul de seducție, știind că el e acolo, gata sa asculte.

Culmea este că și consumatorii își doresc să fie cuceriți în același mod activ și personalizat.

Un studiu regional realizat de Discovery Networks în parteneriat cu The Future Foundation despre publicitatea TV, în zece ţări din Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa, duce la aceste concluzii:

  • 80% dintre participanţii la studiu şi-ar dori să poată sări peste anumite reclame, pentru a alege să le vizioneze pe cele pe care le consideră relevante.
  •  60% dintre români sunt interesaţi să urmărească reclame adaptate profilului lor personal, tendinţă confirmată la nivelul întregii regiuni.

Poate că există un motiv serios pentru care audiența fuge de canalele clasice de publicitate. Iar cei care încă nu au luat-o la sănătoasa, au devenit imuni la mesaje comerciale. Motivul este că întreaga abordare pasivă și oratorie în masă nu mai este pe gustul unui public individualizat și preocupat de propriile nevoi și dorințe. Acest public poate fi cucerit. Pare inabordabil, dar poate încă nu s-a descoperit metoda și canalul în care devinde receptiv.

Mobile Feedback Advertising sunt trei noțiuni care sună bine. Chiar și pentru cei mai mofturoși.