Mai mult decât Like-uri – lead-uri de vânzări! 

Nevoia de apreciere, să îi spunem likeability în publicitatea zilelor noastre, este una dintre nevoile primare ale omului modern. Nu există o rețetă clasică pentru a primi aprecieri pe pagina de Facebook a companiei și nici nu ai putea să o aplici, daca ar exista. Pentru că fiecare produs este diferit, fiecare companie îmbracă haine în stil propriu și nu poți posta doar citate inspiraționale și filmulețe haioase, fără să transmiți și informația despre brand.

Goana după senzațional te-ar transforma într-un Măruță avid de rating, sau un Capatos motivat de subiecte șoc, păstrând proporțiile între tabloidizarea TV și cea din social media.

De ce dăm Like?

O pagină de Facebook de companie ar trebui să ne spună mai ales de ce le place unora o anumită marcă și nu doar că sunt fani. Dar acest mister râmâne indescifrabil în spatele bugetelor cu 4 zerouri dedicate campaniilor de Facebook Ads, realizare și promovare aplicații de concurs, premii și impozite pe premii.

Feedback-ul direct ar artăta în primul rând dacă utilizatorilor cheie le place produsul tău suficient de mult încât să dea un Like sincer pe Facebook. Apoi le-ar da ocazia să spună dacă sunt într-adevăr curioși să afle despre noile promoții, înscriindu-se la newsletter. Nu ar fi mai util să afli înainte de a începe o campanie de direct mailing către mii de adrese dacă are rost investiția sau dacă riști să primești 30% dezabonări în urma acestei inițiative?

De ce e reclama ta bună sau rea?

Publicitatea este creativă, îți dă aripi și te face să te îndrăgostești de un concept produs de o agenție premiată, unde zeci de minți luminate au tocit ADN-ul brand-ului tău și l-au ambalat într-o reclamă năucitoare! Perfect! Dar nu ar fi ideal să poți testa ideea agenției, eficiența sloganului, gradul de internalizare a mesajului transmis, direct pe consumatorii tăi?

Bun, să spunem că toate planurile de marketing au fost duse la bun sfârșit, că echipele de creație, de vânzări și distribuție au lucrat impecabil. Produsul este în piață cu succes. Nu ai vrea să existe un instrument prin care afli de intenția de cumpărare a clientului tău, exact înainte de a-l aborda?

Acum, prin feedback avertising direct pe telefonul mobil, obții lead-uri de vânzări. Afli care sunt consumatorii cu puterea financiară potrivită brand-ului tău, care sunt deschiși să achiziționeze un produs din categoria ta de business în viitorul apropiat, iar Quikk le livrează direct mesajele tale. Odată ce s-au arătat interesați de a intra în dialog, îi poți contacta diferențiat, cu oferte dedicate nevoilor lor.

(continuarea în episodul 3)