De ce ar cheltui un brand sume uriașe pentru un advertising general, dacă poate cheltui mai puțin, dinamic, pe măsura rezultatelor, pentru un advertising eficient?
De ce ar cheltui un brand sume uriașe pentru un advertising general, dacă poate cheltui mai puțin, dinamic, pe măsura rezultatelor, pentru un advertising eficient?
Kenya este mai nou o destinație de vacanță elitistă. De ce? Pentru că este un teritoriu necunoscut populației care n-a părăsit asfaltul civilizației și mai ales pentru ca această sălbăticie este perfect acompaniată de oaze de lux – hoteluri de 5 stele. Așadar, terra incognita + promisiunea luxului = fascinație garantată.
Cucerește-i pe cei inabordabili!
Care este cea mai bună tehnică de a cuceri pe cineva? Faci tu primul pas, sau doar apari și aștepți să fii descoperit? Aceeași întrebare se ivește și dacă ești advertiser și cauți metode de a fi observat și a intra definitiv în sufletul publicului cumpărător. Dacă alegi publicitatea TV, faci parte din a doua categorie de opțiuni. Aștepți. Nu înseamnă ca acel cumpărător ideal va descoperi produsul tău pe acel canal, la acea oră, în momentul manifestării nevoii de achiziționare a unui anumit produs.
Mai mult decât Like-uri – lead-uri de vânzări!
Nevoia de apreciere, să îi spunem likeability în publicitatea zilelor noastre, este una dintre nevoile primare ale omului modern. Nu există o rețetă clasică pentru a primi aprecieri pe pagina de Facebook a companiei și nici nu ai putea să o aplici, daca ar exista. Pentru că fiecare produs este diferit, fiecare companie îmbracă haine în stil propriu și nu poți posta doar citate inspiraționale și filmulețe haioase, fără să transmiți și informația despre brand.